Šomēnes 11.klasei notika starpdisciplināra mācību diena, kurā skolēni iepazina Indriķi Zeberliņu- latviešu glezniecības vecmeistaru, lielisku humoru un dzīves pieredzes apveltītu cilvēku. 1992.gadā tika publicēta Zeberliņa memuāru grāmata “Kas vēlas ar mani krampjos vilkties? “, kurā stāstīts par jaunā mākslinieka ceļa sākumu Liepājā. Stāsts aptver plašu 19.gs.beigu ainu Liepājā- jaunieša karjeras iespējas, pilsētas ekonomika, valodas bagātības.
Pirmajā nodarbībā, ko vadīja vēstures skolotāja Irisa Otrupe, skolēni paplašināja izpratni par to, kāda ir Liepāja, kad šeit ierodas jaunais Zeberliņš. Skolotāja parāda kāda nozīme ir fotogrāfijām, kā vizuālajam vēstures avotam. Otro nodarbību vadīja latviešu valodas un literatūras skolotāja Aija Līva. Nodarbībā tika izmantotas dažādas lasīšanas stratēģijas, analizēts apstākļu kopums, kas deva iespēju I.Zeberliņam veiksmīgi uzsākt fotogrāfa karjeru Liepājā, tika aplūkots uzņēmēju nacionālais sastāvs, rakstura īpatnības. Meklēta atbilde, ko mēs no tā varētu mācīties daudznacionālā uzņēmējvidē. Skolēni veica teksta leksikas analīzi, pievēršot uzmanību sava laika barbarismiem. Trešo nodarbību vadīja matemātikas skolotāja Jolanta Klamere. Darbošanās notika četrās stacijās. Stacijā “Ceļā uz Liepāju” skolēni uzzināja par dažādiem tā laika mēriem, šaursliežu dzelzceļa Aizpute- Liepāja ātrumu. Stacijā “Liepājas tramvajs” skolēni pētīja Liepājas tramvaja vēsturi un 1900.gada tramvaja maršrutus. Stacijā “Liepāja skaitļos” apstrādāja statistikas datus, salīdzināja tos, kā bija toreiz un kā ir tagad. Stacijā “Foto salonā” skolēni iepazinās ar 20.gs. sākuma Liepājas foto salona atklātnēm un izmantojot dažādus ģeometriskos pārveidojumus, ievietoja nokritušo pastkartes daļu. Noslēgumā apmeklēja muzejpedagoģijas nodarbību Liepājas muzeja filiālē “Fotogrāfijas vēsture Liepājā” un apskatīja J.Lādīša fotoaparātu kolekciju.