Lai mācību procesu padarītu daudzveidīgāku un interesantāku, 6. B klases skolēni, mācoties par mērogu, iejutās kartogrāfu lomā. Viņu uzdevums bija izveidot karti, ievērojot mērogu kādam zemes gabalam pie skolas. Darbu skolēni veica grupās, tādējādi attīstot arī sadarbības spējas. Lai varētu izvērtēt paveikto, bija jāizveido slēpnis, kuru pēc kartes meklēja citas grupas skolēni. Iegūtie rezultāti bija ļoti atšķirīgi. Galvenais izrādījās pareiza darba organizācija un precizitāte. Tikai zīmējot plānu, atklājās, ka trūkst vairāku mērījumu. Grupām pietrūka laika, ja darba sākumā to izmantoja nelietderīgi. Pierādījās, ka visvieglāk slēpni atrast iespējams pēc precīzākās kartes.