Aizvien vairāk mācību procesā skolotāji cenšas izmantot mācību metodes, kurās skolēniem pašiem ir aktīvi jādarbojas, jāspriež un jāizdara secinājumus, turklāt vienlaicīgi apgūstot vairākus mācību priekšmetus. 6.b klase, mācoties statistikas elementus matemātikā, veica arī sociālajās zinībās pētījumu par laika izmantošanu. Abās mācību stundās, kad vienlaikus ar skolēniem pētījumus veica 4 skolotāji- Elita, Sanita, Rihards un Nelima, darbošanās ritēja raiti. Arī tie skolēni, kuri nelabprāt veic uzdevumus matemātikā, šādā stundā strādāja daudz čaklāk. Šāda mācību forma ļauj skolāniem saskatīt starppriekšmetu saikni un iespēju pielietot vienā mācību priekšmetā apgūto, mācoties citu mācību priekšmetu.